tirsdag, september 12, 2006

Indfrysning....og post

Tak for hjælpen, både til Web-strikkere og blog-læsere, angående gode råd til optrævling af min mohairbluse - processen er i gang...

Mellem kyllinge-schnitzler og vaffel-is ligger nu min bluse og "fryser". Jeg har lige haft den inde for at pille det første stykke op. Det ser ud til at det fint kan lade sig gøre - med lidt tålmodighed. Der kan ca. trævles i 7-9 minutter, før den må en tur "ud i kulden" igen. Det er da noget nemmere, end at sidde og hive og slide i garnet, som nok ikke vil kunne holde til den hårdhændede behandling.

Og så til noget helt andet....
Først i August bestilte jeg denne bog hos Play.com. Den er bare aldrig nået frem til mig, og da jeg har betalt for den, har jeg nu prøvet at efterlyse den hos firmaet. Jeg har desværre stadig PostDanmarks "service" i frisk erindring fra i sommers, fordi vi på skolen manglede nogle eksamensopgaver, der var overleveret til PostDanmark og så......blevet væk - AAAAGGHHHHH - det må IKKE ske!!

Der var absolut ingen forståelse..... Vi måtte da kunne forstå, at det bare var at vente de 5 uger de var bagud med at efterlyse post, og turen skulle jo nok komme til os. Censormøder.... var ikke noget de havde hørt om, og der var jo ikke noget at gøre ved, at en rekommanderet pakke forsvandt - andet end at vente altså..... Hvorfor er det lige vi sender anbefalet?

Heldigvis dukkede pakken op hos censor efter 10-11 dage på farten - godt nok er der et stykke vej til Jylland, men den skal vel ikke bæres derover pr. fodpost? Derfor prøver jeg lige en efterlysning i England først, det er måske det hurtigste.

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home