lørdag, september 09, 2006

Afhængig..

Altid har jeg brugt garnrester i alle regnbuens farver, når jeg skulle markere ind- eller udtagninger, men de har det jo med at falde ud eller hænge i, så maskemarkører det er en af de ting jeg ikke anede, at jeg manglede - ikke før jeg modtog de flotte med glas-blade fra Mette.

Nu har jeg så selv fået lavet disse. Det har jo ikke taget alverdens tid at få sat en ring på, men jeg kunne ikke stå for de små "Babuskaer" da jeg så dem hos Marianne. Nu har jeg så markører til mere end et strikketøj og det er også strengt nødvendigt, for jeg har igen alt for meget halvfærdigt liggende.

Status er:
1 stk. Baby - mistery: Mangler halskant og knapper - og så lige en opskylning!
1 stk. Slange: Mangler ca. ½ meter, et hoved, en filtning i maskinen og en udstopning.
1 stk. Jan: Mangler kanter og bånd (Båndet er købt).
1 stk. Vest m. snoninger i Trollgarn: Har kun strikket ca. 20 cm. - er i tvivl om jeg har garn nok....
1 stk. Luxuxmodel: Er strikket færdig men er for stor og skal pilles op - hvordan trævler jeg op i Mohairgarn - det er jo gået i ét med sigselv - det skidt :-(

Der arbejdes på at få nedbragt de igangværende arbejder. Jeg er alt for nem at lokke og alt for dårlig til at få tingene gjort færdige. Hvorfor skal det være sådan? Det irriterer mig i den grad!

I dag har jeg brugt formiddagen på at få købt kondisko til Camilla og vinterstøvler til dem begge. Sidste år kom jeg for sent ud af starthullerne, og der var ikke noget at vælge imellem. I år skulle det være anderledes. Camilla har en meget smal fod, og det er derfor svært at finde noget der passer hende. Det lykkedes og i den 5. forretning kunne vi få et par kondisko der IKKE var lyserøde og nu ....... er jeg ruineret....!

1 Comments:

Blogger Bim said...

*ler*
Hann inte... någon var före mig, hihihi... Stoppa in mohairen i frysen, så får du lite mer hjälp mot allt som har trasslat till sig i det ulliga. Hm, men den kanske måste in mer än en gång, vem vet, ;).
Må så gott, en värmländska på besök i bloggen, kramis och en önskan om en trevlig helg...

Sjöbackas blogg

http;//sjoebacka.hotserv.dk

10:06 PM  

Send en kommentar

<< Home