torsdag, august 31, 2006

Mens jeg venter....

....på 5. del af Baby Mistery har jeg fået strikket sok nr. 2, så jeg nu har endnu et par sokker til migselv. Jeg reklamerer IKKE med at jeg går med spraglede (læs: nogle gange mindre kønne) hjemmestrikkede sokker i de lange støvler om vinteren - ja, man kan godt kalde det en endnu dybt bevaret hemmelighed, men jeg er blevet afhængig........en cykeltur til arbejde i snevejr er ikke nogen varm fornøjelse - så derfor!

Under min tur i Brugsen i går sneg denne bog sig ned i vognen, men det var nu godt det ikke var den store investering. Jeg ved ikke om jeg kan sige, at jeg var skuffet, for jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, meeen jeg ved ikke lige hvor mange af de ting der er i jeg vil få lavet. Der er et meget sjovt halstørklæde i med lommer og en lille slå-om trøje til en bamse - måske, måske, måske.....

Lige nu er der flere ting der ligger i kurven og længes efter at blive gjort færdige, så nu hvor jeg alligevel sidder/ligger inde i sofaen og plejer min "Rudolf-tud"og mit "beton-hoved", kan det jo være at der bliver færdiggjort lidt mere - det skal bare ikke være noget der kræver den store tankevirksomhed, for den er jeg ikke i besiddelse af lige nu.

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home