tirsdag, september 26, 2006

Forsinket...

til lykke til sønnike med de 6 år i torsdags. Min store dreng - og vi forstår jo ikke hvor tiden er blevet af. Vi har haft travlt med at holde alle de fødselsdage der skal til i den alder. Først en "rigtig" fødselsdag, så en familiefødselsdag i lørdags - ja, fødselsdage kan man bare ikke få for mange af, så nu tælles der ned til den næste - den for børnehaven den 5. oktober. !

På arbejdet er der de sidste to dage blevet sat mobilanlæg op i "mit" bogdepot, så de næste mange, mange dage skal der lige køres 30.000 bøger på plads i det. Det er svært at sige, at jeg glæder mig, men det bliver rigtig dejligt at få det gjort - og jeg tror det bliver rigtig, rigtig godt. Det giver i hvert fald noget luft i resten af lokalet, og det trænger vi til.

Har lige skrevet en opskrift ud på "Mole Poblano". Jeg så friland på DR2 den anden dag, og lod mig friste. Fryseren gemmer vist ikke lige på den slags kød, så det kommer til at vente lidt med at få det afprøvet - jeg vil glæde mig til at prøve noget der er lidt anderledes - gad vide hvordan det smager med chokolade i den varme mad? Har aldrig vovet det, men det skal komme an på en prøve!

1 Comments:

Blogger Bettina said...

Jeg har af og til fået Chili Chokoladesovs som Chili-John ( http://www.chilijohn-velbe.com/ )laver den, og man bemærker ikke som sådan chokoladen - det kan vel nærmest bare betragtes som et anderledes og lækkert krydderi, der jævner lidt flødeagtigt. Den der Mole lignede i øvrigt meget netop denne chokoladesovs. :o)

2:28 PM  

Send en kommentar

<< Home