tirsdag, september 19, 2006

Opdatering angående....

- et stk. Baby-Mistery: Færdig og knapper monteret. Den er da blevet meget sød. Nu ligger den og venter på, at der skal bruges en barselsgave! Det var sjovt at lege med, Marianne. Jeg kunne i hvert fald ikke lige "greje" den der med knaphullerne i begge sider, men der var jo en mening med det....utroligt, at du har overskud til den slags lige nu - jeg er imponeret!

- en slange der skal filtes: Strikker lystigt på den. Der er da ved at være et godt stykke og jeg er nået til hovedet. Der knækkede filmen så, og efter stort set at have strikket det hele, er jeg nu "slået tilbage til start". Hvornår mon jeg lærer at læse opskriften ordentligt igennem? Måske det er li'som med brugsanvisninger - der først bliver hevet frem, når der er noget der går galt :-)

- et stk. vest til migselv: Er pillet op fordi jeg ikke kunne få mere garn i samme farve!

- mohairbluse: Er under optrævling - det tager sin tid når den skal op af fryseren hver gang der skal trævles lidt....

- Jan: Mangler stadig kanter.

Derudover er der inspiration til 30 nye prjekter, efter at jeg har købt et par nye bøger. Meeen jeg har et standpunkt om, at jeg vil have gjort de ting færdige jeg har liggende, inden jeg kaster mig ud i noget nyt. Indtil videre holder det!!

Arbejdet tager dog mange af kræfterne i øjeblikket, fordi jeg skal have ryddet en halv bogkælder - hvilket drejer sig om ca. 20.000 bøger. De skal flyttes i denne uge, fordi der skal monteres kompaktanlæg fra på mandag. Mine arme er derfor ved at være lidt lange, og inden ugen er omme, kan jeg klø mig under fødderne uden at bukke mig - gad vide om det er praktisk?

1 Comments:

Blogger Bim said...

Ja... är det så vi ska sätta dit knapparna, ;). Jag har suttit här och funderat och funderat och åter igen funderat, :p
Må så gott... värmländska på tur... kramis, ngn som nu lär sy i knappar i solrosen, ;)
Sjöbackas blogg

7:12 PM  

Send en kommentar

<< Home