søndag, oktober 01, 2006

I tror det næppe...

...men jeg er blevet færdig med hele TO ting i dag, så jeg har svært ved at få armene ned :-)

Camillas Jan har langt om længe fået kanter og bånd - og tilfredsheden er stor, både hos Camilla og "mor". Det er ikke sidste gang jeg strikker den. Garnet skal dog været noget andet, for det snor som bare pokker, og det er min tålmodighed ikke lige til. Kanten foran i halsen flaner dog lidt, men jeg håber en gang vask gør underværker.

Anden ting der er kommmet af pinden er Alexanders "nathue". Jeg ved ikke lige hvorfor han har døbt den sådan, men jeg har mine bange anelser om, at han har tænkt sig at han skal have den på i seng i aften - den er kørt i stilling og hænger inde på sengestolpen.......

Camilla og jeg har lige været en tur ude på rulleskøjterne - havde en skøn tur, og Camilla fik overskredet nogle grænser ved at køre ned ad bakker hun ellers plejer at være bange for. Nyråd er meget kuperet, og derfor ikke det nemmeste sted at lære at løbe, men indtil videre er vi sluppet for de store skader. I onsdags begyndte jeg til aerobic, så skroget er lidt ømt, men det hjalp lidt at få det rørt!

Efter aftensmaden: Mole Poblano'en, som jeg omtalte den anden dag fra DR2 Friland blev bare superlækker. Den kan kun anbefales og selv børnene gad spise det med tortillas til!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home