mandag, oktober 09, 2006

En tand for meget....

Jeg har ladet mig friste i Mettes Erleperle-shop. Der er jo mange lækre sager, og valget er faldet på en flot halskæde med lædersnor (halskæde 8). Jeg glæder mig meget til at se den "i virkeligheden". Den vil passe godt til noget af tøjet i min garderobe, og da jeg jo ikke skrifter tøjet ud så tit, vil den såmænd også passe til tøjet i min garderobe om nogle år ;-)

Efter et delvist billedløst indlæg i går, kommer her lidt billeddokumentation - ellers tror I jo ikke jeg laver noget! Hermed et billede af en halvfærig Line som måske ender med at blive en Linus, hvis barnet viser sig at være en dreng.

Alexander er skidt tilpas og har fået feber. Jeg har spekuleret lidt på, om det er alle de tænder der myldrer frem i hans mund. Han er ved at få tænder i to rækker, fordi de forreste mælketænder ikke vil falde ud, og tandlægen vil først se os om 1 måned hvis der stadig ikke er sket noget. Derudover er han ved at få alle fire 6-årstænder samtidig - men jeg ved ikke om man kan få feber pga. tænder når man er så gammel....

1 Comments:

Blogger Mette said...

Skønne farver, Karina! Glæder mig til at se den færdig! k.h. Mette

9:22 AM  

Send en kommentar

<< Home