fredag, november 17, 2006

Velkommen...

siger vi så til gæst nr. 5, som ankom i går aftes. Et stk. halsedisse til Camilla strikket efter opskrift nr. 0-204 fra Garnstudio. Opskriften ligger under "Ekstra opsrifter", men jeg ved ikke om den også ligger i deres normale arkiv. Garnet er "Big print" fra Schoeller + Stahl. Jeg har strikket lidt flere omgange mellem udtagningerne, da garnet ikke passer til strikkefastheden, men "halsen" sidder fint omkring Camillas hals, som er af den tynde slags. De halsedisser jeg har strikket i strømpegarn er meget hurtigt blevet for vide, så de flaner under jakkerne. Nu prøver vi et nyt koncept, og ser om det går bedre!

Nu "tror" jeg kun jeg afventer 3 gæsters ankomst:
- Otto Owl, som venter på en sammensyning
- Valkeslangen, som mangler sit hoved, en valkning, en sammensyning og en udstopning
- Hæklet babytrøje og hue, hvor trøjen er hæklet men mangler sammensyning og kanter og hvor huen kun lige er påbegyndt

Ordet "tror" dækker lidt over, at der kan gemme sig overraskelser længere nede i kurvene (ting som ikke kan ses ved at jeg stikker hovedet ud over sofaens kant og glor derned) - ting jeg har glemt alt om og ting som jeg ikke aner jeg er begyndt på. Jeg må lige mærke efter i aften, når sofaen bliver ledig.

Lige nu er det børnene der sidder og glaner foran "husalteret" og ser Disney-sjov. Camilla har været i svømmehallen sammen med klassen, og kan dårligt holde sig oprejst fordi hun bare er så træt..... nej forresten, hun er ikke træt - bare afslappet og hun kan sagtes se vild med dans......uden at falde i søvn....og ja, jeg kommer gerne og lægger hende ned når øjnene gi'r op!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home