tirsdag, december 12, 2006

Stash...

Rundt omkring i blog-land indgås der aftaler om ikke at forøge sit garnlager i, for mig at se, meget lange perioder. Jeg ved jeg ikke kan holde det, så jeg har ikke meldt mig :-) For ligesom at "fejre" det har jeg bestilt garn hos Tribsen, og jeg kan så gå og glæder mig til at modtage en lille julegave til migselv i form af denne bog, som jeg ikke tror jeg kan leve uden.

Hos Play.com har jeg lige købt "Scarf style" og "Knitter's stash" så der er lidt at kigge på - der samles inspiration.....

Jeg kan ikke nå at strikke alt det jeg finder spændende, flot og interessant men jeg slapper vældig godt af med et par strikkebøger i sofahjørnet om aftenen. Drømme kan man vel altid.

Camillas Build-A-Bear har fået en strikket nissehue, så den ikke skal føle sig udenfor her i julen. Nu er der lidt tøj i produktion, for den kan jo ikke gå den kolde vinter i møde i denne påklædning.....og ja, jeg har stadig et par hængepartier der ikke er blevet gjort meget mere ved.

Manden er på vej hjem fra KVL. Han har været til eksamen (5. master-modul) og scorede et 11-tal. Så selvom tvivlen var ved at vælte læsset i går aftes, så gik det jo - "ikke så ringe" - ET STORT TIL LYKKE HERFRA!! Nu er julefreden og afslapningen lidt tættere på......

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home