torsdag, december 14, 2006

Lige til øllet.....

En mand vil gerne købe en 6-pack med juleøl i et lokalt discountsupermarked.

Ekspedient: Der mangler to øl.
Mand: Ja, men jeg nøjes bare med de fire der - der var ikke flere dernede.
Ekspedient: Jeg kan ikke sælge dig de fire, når der mangler to i pakken.
Mand: Nå............det lyder da mærkeligt......
Ekspedient: Jamen, det kan jeg bare ikke.......
Mand: Er det ikke dårligt købmandskab. Så kommer du jo aldrig af med dem......?
Ekspedient: Det ved jeg ikke noget om - jeg kan bare ikke sælge dem til dig, når der mangler to....
Mand: Nå......det er jo så bare ærgeligt.

Min undren: Hvordan pokker er hun så kommet af med de to manglende juleøl???????

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det var et godt spørgsmål:-)
Kh Jane

9:27 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg elsker den slags :o) - ja, bare det altså ikke går ud over mig !!
Kh Susanne i Silkeborg

3:31 PM  
Anonymous Anonym said...

Mon ikke manden har drukket øllene inden han gik til kassen ellers en sjov dialog...
mvh
Annette

8:58 PM  

Send en kommentar

<< Home