søndag, januar 21, 2007

Tagged

Susanne har opfordret mig til at afsløre 6 sjove ting om migselv......hmmmm.., det var straks værre, for hvad er sjovt og hvad er værd at dele. Faktisk har jeg tænkt lidt over det......

1) Efter et ophold på 5 år i Han Herred betaler jeg ikke fuld pris for større ting f.eks. hårde hvidevarer. Hvis sælgeren ikke er med på "en god handel" finder jeg et andet sted. Min mor synes jeg er pinlig fordi jeg ikke betaler det der står på skiltet!

2) Som barn og ung gik jeg i 4H (Hvalsø/Såby), hvor jeg lavede alt indenfor håndarbejde, madlavning og havepleje. Hvert år tjente vi gode penge til klubben ved at sælge landgangsbrød på Roskildefestivalen.

3) Jeg har et meget anstrengt forhold til pyntegenstande f.eks. porcelænsfigurer og smagløse lysestager! De få ting vi har stående har en historie.

4) Jeg har en drøm om at lære at væve, og har derfor anskaffet en væv for mange år siden. Den lever et hengemt liv på loftet i adskilt tilstand - men jeg drømmer stadig om at sidde en kold blæsende vinteraften og væve i nærhede af brændeovnen. Hvis drømmene helt løber af med mig, skal væven stå i et lille rødt træhus i Sverige....

5) Det frister mig voldsomt, når jeg ser en trampolin, og må tager mig voldsomt sammen for ikke at hoppe derop - jeg er gammel springgymnast, men fristet bliver jeg stadig...

6) Jeg gribes af panik når jeg kommer for langt ned under vandet i den dybe afdeling af en svømmehal - mindes dengang jeg hentede sandsækken op dernede fra for at træne til en livredderprøve. Jeg har ikke været der siden, altså på bunden !!!!

Jeg sender stafetten videre til Britta, Dorte og hva' med dig Johnsen, vil du lege med?

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home