onsdag, januar 31, 2007

Kæææmpe tøfler

Så er der fabrikeret endnu en tøffel og de kører lige nu rundt i vaskemaskinen sammen med vasketøjet. Jeg er noget spændt på, hvor mange gange de skal valkes, da de er ekstremt store. De måler 40 cm. i længden. Gad vide om de kan valkes så meget, så det ender med, at der er nogen der kan passe dem uden at begge fødder skal ned i samme tøffel :-)

Jeg er ramt af den ondeste halvsidede hovedpine, og har måttet tilbringe den første del af dagen i sengen. Det begyndte allerede i går over middag og i dag opgav jeg at tage på arbejde da jeg ikke kunne holde ud at være oprejst pga. smerterne. Lige nu er det ok, men den lurer stadig. Jeg kan mærke, at det ikke er i dag jeg skal kaste mig ud i nogle fysiske udfoldelser. Derfor ingen aerobic i aften - desværre!

Jeg har lige skiftet til den nye udgave af "Blogger" men ikke helt uden problemer. Jeg måtte ændre alle bogstaverne æ, ø og å i "templaten" for de så da noget miserable ud........

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home