lørdag, februar 24, 2007

Indehygge...

Tak for jeres søde hilsner. I skal da være så hjerteligt velkomne!! Der er dog sket et nævneværdigt indhug både i brød og kanelsnegle, da familien var samlet igen. Camilla er stadig en pjevse-mus. Næsten feberfri til morgen, men det holdt desværre ikke ret længe....

Vejret her er ikke videre festligt. Hele haven er glaseret og vejene er ej farbare - de ligner en skøjtebane. Vi vil ikke forsøge os, når der ikke ligefrem er ting der ikke kan vente. Michael og Alexander har begivet sig afsted mod den lokale Brugs i håb om, at de kan hjembringe de fornødenheder der lige magler. Eftermiddagen skal helt sikkert bruges indendørs med resten af bagværket fra i går og en kop varm kakao. Det er ikke vejr til andet. Samtidig kan jeg så sidde og skumle lidt over strikkeriet...

Wicked har fået en del opmærksomhed, men øv, øv og atter øv... den bliver alt for stor. Surt, men strikkefastheden passer, så hvad der lige er gået galt ved jeg ikke. Jeg tror nu alligevel jeg strikker den færdig, men uden lomme og indtagninger i siden. Der er ingen grund til at gøre det vilde ud af den, når det sikkert bare bliver en udenpå-ting til kolde dage. Jeg vil hellere forsøge mig i noget andet garn og en mindre størrelse.
Lige nu vinder jeg op på livet løs. Jeg vil prøve at lave en strikkeprøve i 123Luna-wool og se om det på nogen måde kommer i nærheden af strikkefastheden. Jeg er frisk på at lave en OM'er, der forhåbenlig bliver mere vellykket. Farven er i hvert fald lige i skabet - den er bare skøn!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er en smuk blå farve!
Jeg og datteren begav os ud..Pas på det er glat, vådt,koldt! Og så havde de kun Arla mælk..KH Miri

2:36 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg vil ha' et krydsnøgleapparat!!! Det ser bare rigtig godt ud og dejligt at kunne få vundet garn op med et vupti... Nå, er bare lidt misundelig ;-) Garnet ser lækkert ud og det er da godt at du er frisk på en om'er, for wicked er nu en lækker lille (stor?) sag!

Kh Karen S

12:10 AM  

Send en kommentar

<< Home