fredag, februar 23, 2007

Duften...

...af nybagt brød og kanelsnegle hænger i hele hytten. Er der nogen der vil dele med mig....?
Ikke-nikke-nej.....
Gemalen er hos løbsplanlægger og arrangører til løbet på søndag - der skal lige være styr på det hele. Hvor festligt er det at løbe orienteringsløb, når alt er snedækket og man ikke kan... ja, orientere sig? Jeg kan ikke få øje på fornøjelsen, men jeg håber da, at der kommer nogen, når nu de har gjort så meget ud af forberedelserne.
Alexander er hos en kammerat og lege og Camilla....ja, hun har lagt sig igen. Feberen er ved at runde de 40 nok engang. Hun forstår det ikke og jeg gør slet ikke. Jeg var så naiv og troede tidligere på dagen, at nu var hun bare go' igen. Men så let skulle det ikke gå. Jeg håber lige nu på, at penicillinen trods alt vil virke, så vi ikke skal ind i næste uge før der er forbedringer at spore.
Nå, men jeg vil snuppe mig en kanelsnegl.....mere :-)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor er det synd for din datter..Hun må godt nok være udmattet..Dine boller ser MEGET indbydende ud - kan næsten dufte dem. KH Miri

4:53 PM  
Blogger Unknown said...

Uhm dit brød ser lækkert ud og man kan næsten fornemme duften.
Håber da snart din datter blir feberfri, det er ikke rart når de har høj feber så længe. Vi har selv lige haft en med lungebetændelse og det tog osse lidt tid inden pencillinen begyndte at virke og man blir virkelig bekymret.
Kh Jane

7:24 PM  
Blogger Susanne said...

Hvor træls for hende !! Jeg vil da gerne lige komme forbi til en lun bolle og et par pinde på strikketøjet :o) Nå, vil nøjes med at nyde synet og så ønske god bedring. Kh Susanne i SIlkeborg

12:07 PM  

Send en kommentar

<< Home