mandag, marts 12, 2007

Familien YNK

Weekenden blev brugt på gymnastikopvisning i Næstved og Camilla nåede at være med. Der var ikke meget kraft i hendes spring, men det er ikke så mærkeligt når hun har ligget underdrejet så længe. Når nu vi var i Næstved ved aftensmadstid havde vi bestilt bord på Jensens bøfhus. Det sker nemlig yderst sjældent at vi går ud og spiser, så det var noger der blev nydt rigtig meget. Nu ligger Michael så med næsten 4o i feber. Så blev det hans tur! Der må det så gerne stoppe. Jeg gider ikke have influenza!

Eftermiddagen....ja, den blev brugt på at køre rundt. Jeg var i børnehaven og hente Alexander og oppe og aflevere ham i hallen. Så ned og hente Camilla i SFO'en og hjem med hende så vi kunne lave lektier. Så op i hallen med hende og snupse Alexander med hjem. Nu har vi så spist lidt aftensmad og så skal vi på skolen til møde for de nye børnehaveklasser. Der kommer Camilla så over til os på skolen når hun er færdig med gymnastikken. Hun vil ikke køre hjem selv når det er mørkt, hvilket er helt i orden. Belysningen herude er nemlig ret mangelfuld. Der bliver cyklet lidt i dag - men det er jo heldigvis så sundt, og vejret er jo bare skønt!!

Intet håndarbejde er det blevet til udover 10 omgange på Alexanders røverhue i går da jeg så Forbrydelsen. Derefter gik jeg omkuld. Jeg vender tilbage når jeg har fået lavet noget....andet end kedelige praktiske ting og sager.

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home