onsdag, april 04, 2007

Sjælevarmer

Opslagningen til Green Gable gik ikke helt efter planen, for tænk - jeg manglede en strikkepind. Det er ikke helt til at forstå, men selvom jeg ledte længe fandt jeg ikke den jeg skulle bruge. Nu har jeg bestilt én....eller for at være helt nøjagtig....to rundpinde....ja, og så lige en hæklenål! Så manlger jeg ikke dem næste gang :-)

I stedet blev der så slået op til Tammy's sjælevarmer fra bogen "Strik med stil". Efter at jeg har været en tur i byen i dag (sammen med resten af sydsjællands befolkning), kan jeg se, at garnet har den helt rigtige farve dette forår. Camilla er ikke ked af, at jeg stod og manglede strikkepind i mandags. Så bliver der i stedet lidt mere til hendes garderobe.
Min noget høj-lilla farve er heldigvis ved at aftage - men jeg er endnu ikke klar til udelivet. Heldigvis har hudlægen lukket hele Påsken, så jeg har "fri" fra behandlinger indtil tirsdag i næste uge - det begræder jeg ikke!! Hvis jeg er heldig ender det måske med, at jeg kan komme ud i weekenden. Fredag tyvstarter vi Camillas fødselsdag - nu hvor alle har fri. Jeg har købt ind til festlighederne i dag - det tog sin tid, men jeg mangler så kun lagkagebunde (læs: glemte at dreje ind til bageren på vej hjem), som jeg må købe i morgen.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det ser lækkert ud, både farve og mønster... glæder mig til at se den færdige udgave.
Det der med mangelen på værktøj kan man sagtens komme ud for... har selv lige bestilt tre rundpinde hos samme forhandler ;-)

Kh Karen S

12:46 AM  

Send en kommentar

<< Home