søndag, april 15, 2007

Week-end

Tak for hilsnerne til Camilla. Både dem her i blog-land, pr. telefon, pr. post og pr. pakke! Hun glæder sig stadig over alle dem der havde en hilsen til hende på hendes første runde fødselsdag. Hun synes det er lidt mærkeligt at tænke på, at når hun skal fejre den 2. runde fødselsdag, så vil hun være voksen. Det syndes jeg nu også. Heldigvis er der lang tid til.
Tæppet fra sidste indlæg skulle egentlig have været et sengetæppe, men der er en eller anden der er rendt med målet, så det er ikke blevet bredt nok. Camilla er heldigvis ligeglad, så jeg vil bare hækle videre somom intet var hændt. Så nu bliver det bare et tæppe!
Jeg har ikke fået strikket og hæklet så meget fordi jeg er begyndt at læse de bøger af Liza Marklund, som jeg har købt under bogudsalget i bogklubberne. Forelskede sig til et mareridt og Asyl har jeg læst, og er igang med 3. og sidste del i den serie. Jeg glæder mig nu mere til at læse krimierne, som hun også har skrevet. Jeg var på biblioteket og hente "Hedebølge" i sidste uge, men jeg venter pænt med at gå igang med den, til den anden er læst færdig.
Alexander er kravlet lidt til vejrs i dag. Han mente at han skulle lave en hule i et af træerne i haven. Vi har ikke så store træer, fordi de er skåret meget voldsomt tilbage, men han fandt alligevel en lille "pind" han kunne hænge på i det ene træ. Nu er han så ved at bære "inventar" derop - det er ikke småting der kan være deroppe selvom pladsen er trang. Stigen har vi bundet fast i træet, så den ikke pludselig skrider.
I går var Camilla og jeg på tøse-tur i København hele dagen. Vi stod tidligt op og tog toget til "Staden" og det tog sin tid i går, pga. sporarbejde ved Glostrup. Vi havde heldigvis tid nok, men en dame der skulle videre mod Bornholm var noget nervøs for, om hendes bus var kørt når hun nåede Hovedbanen. Håber hun nåede det!!
Vi havde en dejlig tur. Camilla fik brugt nogle af hendes fødselsdagspenge, men langt fra det hele. Det skal nydes fuldt ud, at der er penge på lommen, så det skal fordeles lidt og ikke shoppes væk på bare en dag. Der blev købt tøj til Build-a-bear-kaninen, til hende selv, en musik-cd og en bratz-dukke. Efter at have travet rundt derinde i 6 timer var jeg også brugt op. Dejligt at kunne vende næsen hjem mod "bøh-landet", hvor freden var mærkbar. Jeg har aldrig været god til stor-byer.

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home