torsdag, maj 10, 2007

Herlige bøger...

....lækre bøger, inspirerende bøger. "Knitting Nature" er en lånebog. Jeg savlede en smule over den da jeg besøgte Malene sidst, og tilbuddet lød så på, at jeg da bare kunne låne den med hjem. Den er skøn, og der er mange muligheder i den - ting der ikke er set andre steder. Især Hexagonerne er jeg vild med. Hvis man skulle have lyst er der endda en "Knitting Nature Knit Along" out there!

I dag har jeg modtaget "Hønsefødder og gulerødder", som jeg bestilte i tirsdags. Første gennembladring og jeg var solgt.....mange gennembladringer senere er spørgsmålet, hvilken én der skal strikkes først og så er jeg ikke færdig med at bladre endnu....modellerne og farverne er gennemførte og jeg kan bruge meget tid endnu - bare på at kigge.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Susanne said...

Jeg elsker også min "Knitting Nature" - har lyst til at lave alle (næsten) modellerne :o) Den anden bog lader jeg som om jeg ikke har hørt om.... ingen aftager af produkterne, så ingen grund til yderligere fristelser!! Din Otto er rigtig sød. God weekend. KH Susanne

8:01 AM  
Blogger Laila: said...

Jeg har også "savlet" i dagevis over min nye "Knitting Nature". Den er såååå skøn, og den skal slides op. Der skal strikkes noget MEGET snart.

Laila i Schweiz

1:09 PM  

Send en kommentar

<< Home