mandag, maj 14, 2007

Mærke-dyr!

Søndag eftermiddag fik jeg lyst til at motionere symaskinen en smule. Nu hvor jeg har fået bund i bunken med tøj der skulle repareres kan jeg med god samvittighed sy for sjov skyld! Hendes Verden, som vi har lånt i bogbussen gemte på flere ting til Build-A-Bear, så Camilla måtte lige eje et par bukser til dyret. I gemmerne lå et par bukser, som var med i en tøjpakke købt på QXL, men som jeg ikke kunne skrue mig ned i. Det ene bukseben er nu forvandlet til et par lækre sommer-hørbukser i sart lyserød m. mærke til Celina. Ikke et øje er tørt :-)

Nu er der så opstået et behov for en sommertop der matcher.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Tina Olsen said...

Det må være rart at være så god med en symaskine:-)), det er noget jeg ikke har tålmodighed til at lære!! - men hvem ved, det kan være det kommer en dag!!
De er bare så nuttede

4:51 PM  
Blogger Britta said...

Fin måde at genbruge på, i stedet for at smide ud. Den tankegang går jeg også 100% ind for. Hvor er de godt lavet.

2:15 PM  

Send en kommentar

<< Home