lørdag, maj 12, 2007

Søster sommerhat...

Efter plyndringen af Bogbussen i går eftermiddags blev sofaen indtaget med en stak bøger og blade i går aftes, da freden havde sænket sig, efter finalen i "Scenen er din". Jeg fandt opskriften på denne lille sommerhat i et tillæg til Hendes Verden 8/2007. Nu kan Celina "Build-A-Bear" godt gå sommeren i møde med ny hovedbeklædning.


Montering og isætning af knapper på denne lille baby-vest er også i orden. Hu-hej hvor det kører for Fru Krogh lige i øjeblikket. Garnet er Catania bomuldsgarn - ved ikke hvor det stammer fra - måske er det kun mig der kender det. Opskriften er fra en af Mariannes Hækl-A-long'er. Jeg ved ikke helt om jeg synes om farvesammensætningen i garnet, men med en lille sød bluse under er den nok OK.

Der burde egentlig have været et lille flag med i dette indlæg. Faktisk har jeg rundet indlæg nr. 100 i går - uden at jeg lige bemærkede det. Senere på måneden er det et år siden jeg flyttede ind hos Blogger. Utroligt som tiden suser afsted!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Tina Olsen said...

Tillykke med de 100!!!
Det er godt nok nogle fine ting du laver, jeg tror lige jeg må holde lidt øje med din blog, den ser godt ud:-)

9:16 PM  

Send en kommentar

<< Home