søndag, juli 08, 2007

Feriesyslerne er i fuld gang. Vejret er ikke noget at råbe voldsomt hurra for, men det var tørvejr i går aftes, så der blev der fisket lidt i søen. Ungerne nyder det - et øjeblik, og så skal de videre. Derfor gider vi ikke gå langt væk for at få snøren i vandet. Camilla fangede en skalle, så succesen var hjemme.


Lige nu er der gang i Fru Kroghs hjemmebageri. Jeg fik en ustyrlig trang til at bage, så det er blevet til to durumbrød og muffins med ribs. Der er jo ribs i lange baner på buskene lige nu, men desværre måtte jeg allerede for over 8 dage side redde mange af dem og fryse dem ned, fordi stormen tog en del af de store grene. Men der er stadig nok til muffins.....
Der er bestilt "Potterfilm" i aften - det er sikkert godt med muffins til!

Ovenpå to færdiggjorte ting fra strikkekurven, blev jeg grebet lidt af panik. Hvad skulle det nu blive til når jeg var kørt lidt fast i boleroen. Valget faldt på "Bette". Den har stået på listen over ting jeg måtte lave længe, men lige nu passer det så, at der er en aftager til den. Garnet er "Bebe" fra "Lang Yarns". Skønt at strikke med og på billedet er farven godt nok noget forvrænget. Den er skøn og klar i farven. Spørgsmålet lige nu er, om der er nok garn til ærmer også, eller det ender med en vest uden ærmer, eller med en kortærmet model.

1 Comments:

Blogger Jane said...

Bette er en skøn model og den kan sagtens bruges uden ærmer eller med korte ærmer.
Dine muffins ser godt nok lækre ud.
Kh Jane

9:41 PM  

Send en kommentar

<< Home