fredag, juli 06, 2007

Ferie, ferie, ferie.....

Så nåede vi endelig til det med ferien. Skønt er det at vide, at der foran mig ligger 5 ugers ferie. Lige nu kunne jeg godt ønske noget bedre vejr, meeen rigtig kritisk er jeg nu ikke. Jeg kan jo bla. andet bruge tiden på at få opdateret bloggen, og ellers ligger der bunker i hele huset, der har ligget alt for længe. Dem kunne jeg prøve at få udryddet. Det trækker ikke voldsomt, men arbejdet har fyldt rigtig meget i de sidste to uger, så jeg er nødt til at gå i gang, nu hvor jeg er hjemme igen.

Strikkeriet har næsten stået stille. Jeg er dog blevet færdig med min Wicked II. Denne gang strikket i 123 Luna Wool fra Nannas butik. Denne gang har jeg lavet halsudskæringen mindre, fordi den på den tidligere udgave blev alt for stor, men det havde ikke været nødvendigt. Helt heldig føler jeg mig ikke, men helt sikkert er model II blevet langt bedre end første udgave. Jeg håber også garnet arter sig bedre efter vask end første udgave, der bliver bredere og bredere for hver vask.

En lille hurtig sag er det også blevet til. Ingen overrraskelser her - den er set rigtig mange steder før, men jeg kan godt forstå den er en succes. Det er helt sikkert ikke sidste gang der strikkes "Inderst inde". Denne er str. ½ år - garnet er Norsk Merino Ull og med denne mærkelige sommer kan den måske komme i brug før end vi aner.
Roskilde er ved at drukne i mudder, Vilde Vulkaner er druknet i mudder og forkomne børn var der nok af i går aftes, hvor opringningen kom kl. 19.30. Nu ville de gerne ind i idrætshallerne og gøre klar til natten. Det hele var blevet for surt. Hvor havde det hele dog været meget sjovere, hvis vejret havde været med dem.

Etiketter:

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home