tirsdag, juli 10, 2007

Turbo...

...levering. Bestillingen (hos netgarn.dk) blev afgivet i går over middag og her til morgen inden kl. 8 stod postmand Per på trappen. Jeg klager ikke, men det er da turbolevering udover det sædvanlige. Nu flyttes der rundt på farverne og der planlægges. Striber er en god ting og Camilla vil gerne bestemme rækkefølgen. Vi er kreative.....vi har sommerferie.....og vi skynder os ikke. Vi kan gå og flytte lidt på nøglerne hele dagen om det skulle være. En anden mulighed er at bruge stribegeneratoren. Den kan noget vi ikke kan!

Begge ungerne er "faldet i". De strikker. Camilla begyndte i går med en hue til Ackaturbo. En fugl må da have en hue, så den ikke fryser ørerne (som den ikke har). Alexander begyndte her til morgen på et lille halstørklæde til "Frø" og den første opmåling kom efter 3. række - man skulle jo nødig strikke for langt og være nødt til at pille op igen :-)

Når nu vi lige er ved det med at pille op, så har jeg vundet en optrævling af "Bette". Snoningen har levet sit eget liv, og er hoppet en maske til venstre allerede ved den 2. snoning - og det er på forsiden.....AAARRRGGHHH. Det er bare surt at opdage det nu, hvor jeg skulle til at lukke af forneden. Men hva' søren, så har jeg dobbelt glæde af garnet. Jeg tvivler nu på at der er nok garn til ærmerne, men lad mig nu se om jeg nogensinde når til at strikke ærmer i.....jeg strikker den lige en gang til!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Jane said...

Jeg synes det lyder rigtig hyggeligt at ungerne strikker. Det kommer vist ikke til at ske her.
Ærgerligt med snoningen på Bette, men det er jo ganske billigt når man kan strikke af det samme garn to gange;-)
Kh Jane

9:48 PM  

Send en kommentar

<< Home