søndag, august 19, 2007

Joohhh, da....

....lidt strikkes der. Det bliver ikke til mere end en times tid hver aftenen fordi vi har travlt med så mange andre ting, men lidt har vel også ret. Jeg kan ikke helt undvære det, selvom tiden faktisk ikke tillader det i øjeblikket. Er man afhængig....?

Færdig er denne "Bette". Den er strikket ca. 3 gange, men det har jeg vist underholdt med i en tidligere post. Resultatet er ikke helt som ønsket, da den flaner i kanterne, men måske lidt vask kan rette op på det.
Så er jeg som så mange andre også faldet for den uundværlige halsklud fra Pepperknit. Den er set rigtig mange steder og nu ejer jeg heldigvis også en. Camilla har prøvet at erobre den, men jeg vandt....gad vide hvor længe jeg selv tror på det?
Farven er ikke orange - jeg hader orange, men meget mørkerød og spraglet. Den skal nok blive et hit under jakken til vinter.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger HANNE said...

Det er en rigtig efterårsfarve. Den er fin og synes lidt mere fast i det, end dem i alpaca? Flere kan man altid bruge :-)

11:30 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det ser skønt ud! Godt at du ikke opgav kampen!!! Man har vel lov til at beholde noget selv en gang i mellem.

Kh Karen S

11:38 AM  
Blogger Karina said...

Hej Hanne.
Tak! Jeg tror nu også jeg vil lave en i noget lettere garn, men da jeg altid cykler skal der være noget til at tage kulden.

Hej Karen.
Herligt at få lov til at beholde noget, men har taget konsekvensen og er ved at strikke en til Camilla.

5:11 PM  
Blogger Tina Olsen said...

Sød ser bette ud, og skøn tøsefarve;-)
Og den der hald klud - ja man burde jo lave en, jeg er sikker på det er et hit i en kold tid..Hvad for garn har du strikket den i ??

5:38 PM  
Blogger Karina said...

Hej Tina.
Ja, kluden er jo nok uundværlig til vinter. Jeg har sikkert andre der ville være lige så gode og varme, men det er jo meget sjovt med noget nyt, og så er den super-hurtig at strikke.
Garnet er Thema Nuova fra Lang Yarns. Købt hos Markno for laaang tid siden.

7:35 PM  

Send en kommentar

<< Home