mandag, september 24, 2007

Forsinket til lykke .....

...til Alexander, som fredag blev 7 år. Han havde selvfølgelig glædet sig i lange tider, som man nu gør i den alder. Begejstringen vil ingen ende ta' når man er 6 år og bliver et år ældre. Det er strakt noget andet med os andre!

Det der nok betyder mest er gaverne. Vi havde sørget for et par stykker der kunne udpakkes ved morgenbordet, posten bragte nogle i løbet af dagen, så der også var pakker til efter skoletid og så var der det, der var blevet snakket om længe, glædet sig til længe: Vi skulle i Lalandia, og så lige på hans fødselsdag!
Vi har ikke været der før, og børnene mente jo, at vi nok var de eneste i hele VERDEN, der ikke havde være i Lalandia. De snyder mig gør de, og jeg lader mig snyde, for jeg er selv tosset med vand, meeeen ... nu har vi så også fået badet og leget det vi skal i denne weekend. Selv mit mætningspunkt er nået hvad angår svømning og rutscheture. Vi har badet ca. 4 timer om dagen de sidste tre dage. Jeg tror aldrig jeg har haft SÅ rene børn!!
Vi har været sammen hele weekenden uden afbrud og det har været SKØNT. Selvom området er voldsomt og selvom der er mange mennesker allevegne så føles det ikke slemt. Heldigvis er det over et stort areal og husene ligger godt spredt, så man alligevel føler at man har noget for sig selv. Det har været en god og afslappende weekend!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Laila: said...

Men ogsä et tillykke herfra.

DET er altid dejligt at have fødselsdag, blot er det med at blive ældre ikke mere det vigtigste, i vores alder...

11:58 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Hej Karina..
Hvor ser det bare skønt ud..sikke en weekend..
Og forsinket tillykke herfra også;-))

10:09 AM  
Blogger Karina said...

Laila: Neeejjj, men det er jo ingen sag når det ikke kan ses på os, vel? Vi ser jo stadig ud som da vi var 25!

Tina: Det var også bare super og vi kan helt sikker leve højt på det længe.

8:53 PM  

Send en kommentar

<< Home