mandag, oktober 08, 2007

Må ha' den....

Så har jeg også bestilt én - jeg må læse og eje det sidste bind i serien når nu jeg allerede har de to andre og sååå.....ja, så lokkede Ella med et godt tilbud hos Saxo, og så var den sag ligesom afgjort.

Weekenden er gået med at holde Alexanders børnefødselsdag. Han er rigtig glad for, at han i år har haft hele tre fødselsdage, så det er ved at kunne måle sig med idolet Findus' antal af fødselsdage pr. år.

Det var en fin dag med næsten alle drengene fra klassen. Der var lyd på, men heldigvis viste vejret sig fra den pæne side, så der var både udeleg og skattejagt, hvilket lettede lidt på det hele. Alexander havde en god dag og det er kun mig der er lidt kvæstet ovenpå festlighederne. Jeg føler ikke rigtig at weekenden har været der. Lørdag var programmet: Indkøb, bagning af pølsehorn og pizzasnegle samt en lettere rengøring. Søndag kørte videre i samme rille med borddækning og forberedelse af mad og drikke, og da kl. blev 15 og ungerne var på vej hjem faldt der først ro over matriklen, og så kunne jeg ikke finde roen. Det lykkedes først rigtigt da jeg gik i seng med en varmepude ved 22-tiden. Jeg har en nerve siddende i klemme i nakken et sted, så det jager op i hovedet ved forkerte bevægelser. Derfor var det ikke meget strik det blev til i går aftes!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Ella said...

Jeg føler mig helt ansvarlig for din handel - så hvis du har givet 199,- for bogen, så ring til Saxo og bed om at få prisen sat ned - så får du et gavekort på 50,-. Det gjorde jeg :-)

1:31 PM  
Blogger Karina said...

Hej Ella.
Du skal ikke føle dig ansvarlig for mit indkøb, for havde jeg ikke købt den hos Saxo, så havde jeg sikkert givet fuld pris for den ude i byen! Men det er da fint hvis de giver penge tilbage når nu de har sat den ned - tak for tippet!

8:57 AM  

Send en kommentar

<< Home