fredag, oktober 19, 2007

Det kører....

....for mig lige nu. Camillas genbrugs-trøje er just færdiggjort - tråde syet ind til eftermiddagstheen og den er allerede taget i brug. Den gamle må dog ikke smides ud endnu fordi.....tjaaa, hvorfor egentlig ikke, når den både er kort og grim efter alt for megen vask? Men sådan kan man jo ha' det forskelligt med forskellige ting.



Genbrugsgarnet er Bellevue fra HP-gruppen. Det vokser i brug, så derfor tror jeg det er godt til en på-tværs-strikket model. Opskrifen er nr. 89-13 fra Garnstudio (der kan ikke linkes). Det eneste jeg ikke er tilfreds med, er de huller der er blevet ved udtagningerne, men Camilla er ligeglad og så kan jeg vel også være det. Håber lidt det udjævnes lidt når den bliver vasket.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Den bolero har jeg også strikket et par stykker af og været irriteret over "det grimme" på ryggen....jeg endte med at hækle små blomster, jeg syede ovenpå.

KH Tina

9:20 PM  
Blogger Karina said...

Hej Tina.
Det er lidt sjovt, for Camillas forslag gik også først på, at man da bare kunne sætte et par blomster på, men ved nærmere eftertanke fandt hun ud af, at det nok ikke gjorde noget at der var lidt hullet der bagpå. Jeg rimpede så lidt sammen i stedet for.

1:04 PM  
Blogger Tina Olsen said...

Hvor er den bare go til hende, de klær hianden.. lækkert når modtageren er godt tilfreds;-))

10:36 PM  

Send en kommentar

<< Home