fredag, november 23, 2007

Hvem f......

....var det så lige der fandt på, at det ville være en god idé at kommer plastikpropper i vinflasker? Det er godt nok en af plasikalderens største fejltagelser!!! De er jo den ondel.... ikke til at få op derfra igen.

Heldigvis kom magen mig til undsætning, efter at jeg i flere minutter havde "danset" rundt på køkkengulvet med en plastik-til-proppet rødvins-flaske og en proptrækker! Desperat kan man vel blive.....

Udover de igangværende frustrationer over rødvinsflasker med "sikkerhedslukning" har der været gang i hjemmebageriet. To store grovbrød og en 30-40 pizzasnegle (så er der også lidt til fryseren) - er det blevet til, udover de uundværlige Liselotte-mandler, som der lige var plads til i ovnen inden alle brødene var færdige med at hæve. Saltmandlerne er stærkt vanedannende og i hvert fald ikke kun en julespise her i huset. Sidst i opskriften står der "Gem dem godt" - gad vide hva' det betyder?

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Laila: said...

Hej Karina

Jeg har noget til dig pä min blog.

Håber at du vil lege med.

Laila i Schweiz

5:19 PM  
Blogger Dorte said...

uhm - de der saltmandler lyder fristende.
Jeg kender altså heller ikke til at gemme på lækkerier - findes de i huset, så bliver de spist !

kh Dorte

5:57 PM  
Blogger Karina said...

Laila:
Tak for prisen. Griner stadig når jeg tænker på hvilket grundlag jeg har fået den på :-) Skal nok følge op på det senere.
Dorte:
Man skal heller ikke gemme - det ender med at der er nogen andre der kommer først :-)

8:00 PM  

Send en kommentar

<< Home