mandag, december 03, 2007

De rette ord....

Camilla har lagt en lille hilsen til sin far i hans julesok og er kørt til gymnastik inden han er kommet hjem fra arbejde. Inden hun kørte lød formaningen til lillebror:

"Nu siger du ikke, at der ligger noget i sokken, for jeg vil selv sige det til far når jeg kommer hjem".

Far ankommer og der går ikke lang tid før Alexander udbryder: "Faaar, har du kigget i din julesok i dag?"

Panikken da Camilla kommer hjem og finder ud af, at overraskelsen i sokken ER opdaget er mærkbar, og Alexander angrer (en lille smule): "Jamen, jeg sagde ikke at der lå noget i sokken, jeg spurgte jo bare far om han havde kigget i sokken".

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Gitte Fabrin Olsen said...

Åh ja, sådan kan det gå - Jeg brillierede i en alder af tre år med at love ikke at fortælle min mor om hendes fødselsdagsgave, hen på aftenen spørger jeg så min mor: Hvorfor skal du egentlig have en badekåbe! - så var den overraskelse ødelagt. Knus Gitte

12:16 AM  
Blogger Karina said...

Gitte: Ja galt afsted kan man altid komme, men det er meget sjovt senere og der er jo ikke noget som et godt grin!

8:00 PM  

Send en kommentar

<< Home