fredag, januar 04, 2008

Der bokses....

......i øjeblikket og der bandes også en lille smule over "Stardust". På en eller anden måde er forstykkerne ikke blevet ens, men i stedet for at pille det første stykke op - det som ser forkert ud, tænkte jeg, at det var en idé at strikke det andet først. Jeg har set forkert på diagrammet og der er taget forkert ind så det er faktisk gået rigtig galt. Nu ligger der en stor og uformelig bunke strik, som hverken har hoved eller hale. Gad vide om det på et tidspunkt bliver bedre? Der er jo altid en sidste udvej hvis det ikke lykkes......pille op og bruge garnet til noget andet, så helt galt kan det vel ikke gå.

I min frustration lod jeg mig friste til at melde mig til "12 projekter - 2008". Gad vide om det var en god idé? Er der en straf indbygget, hvis man ikke når sit mål? Jeg har vist ikke læst reglerne ordentligt.........det der med at læse det med småt:-) Nu er jeg med, og jeg glæder mig til at komme igang med at bruge noget af al den isolering der har hobet sig op rundt omkring. Det bliver også spændende at se, hvad de andre finder på af spændende ting.

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home