søndag, december 30, 2007

Godt Nytår!

Dagen før juleferien kom en af vores pedeller op og satte en bærepose på mit bord og ønskede mig glædelig jul. Jeg tror jeg lignede noget der lige var landet fra det ydre rum, for hvad pokker kunne det da lige være??

Vi er jo ikke ligefrem på gave, selvom jeg ind imellem fylder deres kagedåse med hjemmebag. Er der noget de er gode, og hurtige til, så er det at få den kagedåse tømt, så jeg kan få den med retur........i håb om, at den måske bliver genfyldt.

Jeg lindede lidt på posen, for de kunne ligeså godt have fundet på noget totalt fjollet, og hele kontoret var ligesom gået fuldstændig i stå for at se, hvad det lige var der foregik ovre hos mig. Det er jo ikke hver dag den "grønne mand" kommer på besøg på kontoret.....og så har pakker med!

Ud af posen kom så denne unika lysestage. Per og Kim's eget design, som har en vis lighed med vores logo! Materialerne er noget af stellet fra et gammlt skolebord og pladen i bunden vist nok fra en gammel knagerække. Det hele sirligt svejset sammen og efterfølgende sprøjtemalet. Ikke et øje var tørt - hos mig i hvert fald. Måske den ikke lige ville vinde nogen større design-pris, men jeg er rigtig glad for den. Den har sin helt egen historie hvilket betyder noget for mig.

Tilbage er kun at sige jer alle tak for året der er gået. Det har været sjovt og hyggeligt at blogge og "møde" jer i cyberspace - og selvom jeg er noget ustabil fortsætter jeg glad og gerne i det nye år.

Godt Nytår !!

5 Comments:

Blogger Gitte said...

- Også godt nytår herfra. God idé med en status i strikkekurven - ved dog ikke om jeg tør ;-)

5:29 PM  
Blogger Gitte said...

Re. lysestagen - jamen tænk at kunne få noget ud af bordben. Et mandligt kreativt gen.

5:31 PM  
Blogger nettie said...

Tillykke m. gaven. Dejligt at de har tænkt på at begave dig, og så med eget design - mon ikke de får fyldt kagedåsen op igen snart.
Godt nytår.
KH
nettie

2:43 AM  
Blogger Linda said...

Godt nytår til dig også!
kh Linda

8:15 PM  
Blogger Vivian said...

Godt Nytår Karina, sej gave at få!

Total lækker garnstudio sweater du har gang i i øvrigt!

Mange hilsner fra Vivian

10:13 AM  

Send en kommentar

<< Home