søndag, december 30, 2007

En lille status...

...over strikkekurven må være på sin plads her inden vi går ud af 2007 lige om lidt.

1. Sweateren fra Garnstudio er ligesom gået i stå der hvor jeg skulle til at strikke mønster på bærestykket. Ved ikke helt hvorfor for det gik stærkt med at nå dertil. Synes egentlig også det er meget sjovt at strikke, men.....tjaaa.....

2. Stardust fra Knitty er også undervejs. Går ret hurtigt derudaf når der ellers bliver strikket på den. Forstykket har dog været pillet op undervejs da jeg pludselig kom i tanke om, at det måske var en god idé at tage ind til ærmegab :-(

3. Wicked nok engang. Den var jeg bare nødt til at gå igang med da vi skulle se Harry Potter-film den anden aften. Mønsterstrik og fjernsyn er en ret dårlig cocktail for mig, og jeg er 100% sikker på, at jeg er nødt til at pille op bagefter, hvis jeg blander. Denne gang strikker jeg i Brugsens strømpegarn og den bliver derfor noget tyndere end den jeg strikkede i Nannas Luna Wool. Sikrede mig lige et ekstra nøgle garn i den lokale Brugs da jeg købte ind. Bare som sikkerhed, hvis der nu ikke er nok. Denne gang skal den nemlig være en andelse længere end sidst. Maveskindet egner sig stadig ikke til fremvisning!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Laila: said...

Hej Karina

Jamen sikke du dog frembringer....af strikkekurven..

Min ER lige straks HELT tom.
men garn har jeg nok af, sä mon ikke der straks hopper noget nyt pä pinden.

Godt nytär herfra

Laila i Schweiz

6:10 PM  

Send en kommentar

<< Home