fredag, december 28, 2007

Julle....

....har tabt pusten. Julle har fulgt Camilla siden hun var et par år og fik denne "skønne" julemand af min bror. Brormann har fødselsdag i december og havde været så heldig at få den i gave af nogle af hans såkaldte venner. Da vi kom forbi så han sit snit til at forære den til en overlykkelig lille pige. Dengang var Julle et hoved højere end Camilla. Nu er han blevet træt. Julle var faldet om på gulvet da vi kom hjem fra juleferie. Camilla mistænkte straks faderen, da han har et MEGET anstrengt forhold til Julle, men han påstår hårdnakket at han ikke er indblandet. Lige nu ligger Julle på "operationsbordet". Julle har fået "limet" såret. Han er noget klistret lige nu så resultatet af operationen kendes ikke endnu. Camilla håber.......

Med denne lille histore om Julle vil jeg ønske jer alle en god "Bagjul". Bloggen er blevet forsømt voldsomt i den seneste tid. Jeg vil se om jeg ikke kan få gjort lidt ved det i de kommende dage. Der er nemlig også lidt strik at vise frem. Her har vi ferie og tusser rundt i nattøj til langt op ad dagen. Det er ren "nydning".

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Tineke said...

Stakkels, stakkels Julle!

Godt nytår! Og jeg følger også med igen i det nye år.

mange hilsner, Tineke

3:54 PM  

Send en kommentar

<< Home