søndag, januar 20, 2008

Dobbelt-pris....

Britta mener jeg fortjener denne "award" og TAK for prisen - den er jeg da rigtitg glad for. Jeg er glad for, at jeg modtager besøg herude i blogland og er glad for hver enkelt kommentar, der bliver lagt. Skønt og hyggeligt at I gider!!

Nu skal jeg så finde 10 andre bloggere at give den videre til. Det er ikke helt nemt for der er rigtig mange blogs jeg følger. I bidrager på hver jeres måde til, at gøre min dag bedre og sjovere. Det er skønt at kigge forbi hos jer. Det er desværre ikke altid jeg får efterladt den kommentar, som jeg burde, selvom jeg prøver at blive bedre til det. Men nu bliver det alligevel gjort:


Inden jul - ja, faktisk meget lang tid før jul (i November engang) betænkte Laila mig også med en pris. Den har jeg vist aldrig fået omtalt. Ikke af ond vilje og ikke fordi jeg ikke er glad for den. Næhhh......tiden løb ligesom bare derudaf inden jul, uden at jeg fik gjort noget.

Grunden til prisen lød: Jeg kender ingen, udover dig, som genbruger garnet sä mange gange...

....og du har jo ret, Laila, og TAK for prisen. Så sent som i formiddags har jeg endnu engang pillet op. Denne gang fordi jeg opdagede at der var forskel på indfarvningen på garnet.

Tænker tit på hvor meget jeg KUNNE nå at få strikket, hvis jeg gjorde som jer andre. Altså strikkede derudaf uden at løbe ind i mærkværdige problemer der krævede en optrævling af dele eller hele arbejdet. Man har vel lov at drømme.....og måske bliver det anderledes.....engang.

"You-make-me-smile" gives ikke videre herfra. Jeg tror efterhånden den har været rundt på diverse blogs.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Gitte said...

TUSIND TAK ;-)

5:11 PM  

Send en kommentar

<< Home