onsdag, februar 06, 2008

Siden sidst...

...har det været weekend med fastelavnsindslag. Alexander var dårlig om lørdagen, men nåede heldigvis at blive top-klar til søndag, hvor der var tøndeslagning i hallen.

...har konen her været ude og "fræse" i det nye køretøj. For hulen da hvor den rykker...... jeg er lidt bange for at det kommer til at koste dyrt hvis jeg (vi) ikke tager mig (os) gevaldigt sammen og holder konstant øje med farten. Heldigvis var der ingen fartkontrol i søndags da jeg blev sluppet løs :-)

...har jeg været til det årlige landsmøde på Nyborg Strand i "Gymnasieskolernes sekretærforening". Blandet og godt program med både meget faglige og mindre faglige men alligevel meget anvendelige indslag. Arne Nielsson havde et budskab - og det blev i den grad taget med hjem! Der var ingen sure miner på kontoret i dag - gad vide hvor længe det holder?


...har jeg fået strikket på Haven og er nået et godt stykke. Jeg har dog også opdaget en fejl laaaangt tilbage, men jeg har IKKE pillet op. Den får lov til at være!!!
...har posten været forbi med endnu en bog, som jeg har købt for mine fødselsdagspenge. Efter en meget hurtig gennembladring kunne jeg godt tænke mig at kigge lidt nærmere på "Turnaround Vest". Ser spændende ud, men den kræver vist noget lidt interessant garn - det har jeg helt sikkert ikke på lager!
...er jeg blevet pålagt et par ekstra arbejdsopgaver, som skal klares ved siden af alt det andet, så jeg ved også hvad jeg skal få tiden til at gå med de næste par måneder. Arbejder i forvejen over hver dag, fordi der mangler en kollega. Nu mangler der to!!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Laila: said...

Du kunne jo ellers trævle op og bruge garnet til noget andet!
Nej, selvfølgelig ikke. Dejligt at se at du fär nået noget...

Knuser

Laila i Schweiz

8:19 PM  

Send en kommentar

<< Home