fredag, februar 01, 2008

Én af og én på pindene...

Så blev Wicked II færdig. Ikke at jeg er helt tilfreds med resultatet, men det skyldes farveforskellen i garnet. Ellers er den tip-top i orden og det er helt sikkert ikke den sidste model der strikkes efter den opskrift. Denne gang har jeg, tvunget af omstændighederne, strikket en bredere rib forneden. Efter at have kigget lidt på den synes jeg faktisk, at det er helt i orden. Måske man kunne lave den endnu længere/bredere næste gang.

Forbrug: 5 nøgler af Coops strømpegarn. En reminder til mig selv: Køb garn nok i første omgang, det kan spare en masse tid og ærgelser!!!

En af gaverne, da jeg havde fødselsdag midt i januar, var penge til køb af strikkebøger i England. Det tog ikke lang tid at overvje, hvilken bog der skulle hjem på hylden: Heartfelt. Den landede så i postkassen i går, hviket jo ikke kunne passe bedre, når nu jeg havde færdiggjort noget! Belønningen må da være at kaste sig over noget nyt!!

Det blev så Haven som strikkes i dobbelt Arwetta. Jeg ligger desværre ikke inde med noget kæmpelager af ens garn, men derimod mange små portioner. Derfor kan jeg ikke sådan lige, og uden planlægning, gå igang med en sweater eller trøje i voksenstrørrelse. Derfor et lille projekt til en start. Der er flere modeller i bogen, som jeg bliver nødt til at strikke. Skøn bog!!!
For ikke at det hele skal ende med at handle om strik her på kanalen, så ringede de fra bilforhandleren i går. Vi kunne hente den nye bil, hvis vi havde lyst - sådan lige mange dage før forventet. Herligt! Manden kom godt nok i omdrejninger, så nu er vi de lykkelige ejere at et stk. nyt køretøj. Gad vide hvor lang tid det så tager, at finde ud af hvor alting sidder og hvordan man kører i den???

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Gitte said...

Ser fin ud din Wicked II. Hvis du nu ikke havde skrevet om farveforskellen, ville det jo bare have været en rafineret detalje ;-)

Din nye bog ser super spændende ud.

Tillykke med bilen.

11:49 PM  
Blogger Karina said...

Gitte: Tak for roserne. Bogen er spændende, og jeg er endnu ikke blevet træt af at kigge i den.

5:17 PM  

Send en kommentar

<< Home