mandag, januar 28, 2008

Min Amanda....

.....kom af pindene i går midt i håndboldkampen. Opdagede til min skræk, at bogen skulle afleveres på biblioteket i dag. Den kunne ikke fornys, så det var bare om at blive færdig.

Jeg har strikket med lidt færre masker på pinden, fordi strikkefastheden ikke passede, men ellers ingen ændringer. Garnet: Noorse Wol (uldblanding) fra Trendsailer holland - aner ikke hvor jeg har det fra.

Først var jeg overbevist om, at jeg ingen pynt ville have på hatten, men nu hvor jeg har set de mange hæklede lækkerier ovre hos Tina gen-overvejer jeg det lige.....

Måske man skulle trylle et eller andet frem, der kunne pynte på den ellers grå sag??

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Gitte said...

Super sød hat. Synes egentlig ikke den mangler pynt, selv om det jo er moderne med hæklede/strikkede blomster.

11:25 PM  
Blogger Tina said...

WOw en flot hat :) Den ser godt nok lækker ud!

12:45 PM  

Send en kommentar

<< Home