lørdag, februar 16, 2008

Hot stuff...

Ferien er ved at synge på sidste vers, desværre! Mandagen er faretruende nær....ikke at jeg er træt af mit job...nææhh, jeg orker bare ikke tanken lige nu, og alligevel kommer den snigende hele tiden.

De sidste tre dage har vi ligget med enden i vejret iført overtræksdragter, støvmasker og lækre handsker og efterisoleret loft. Konen her er så "lille" at hun snildt og nemt og meget maveliggende med hagen i rockwool'en kan komme heeelt ud under udhænget....... praktisk kan jeg godt se og jeg kan dårligt få armene ned igen.....!

Vi har talt om isolering rigtig mange gange, men det giver ligesom ikke varmen....og vi fik ikke lige gjort noget ved det. Grunden har været, at det hadejobbet over alle hadejobs, men efterhånden kunne vi ikke finde flere undskyldninger for, ikke at få det gjort......

Nu er vi så næsten færdige. Der mangler lidt detaljer og flytningen af en gangbro, så der også kan komme mere isolering under. Men i store træk er vi ved vejs ende og følelsen er rigtig god - selvom det stadig stikker og klør lidt hist og her.

Etiketter:

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home