søndag, marts 02, 2008

Søndags-sysler

Tusind tak for alle de rosende ord om sweateren i sidste indlæg. Det varmer og jeg bliver så glad når I tager jer tid til at lægge en kommentar! Jeg er ikke selv alt for god til det, men er dog, synes jeg selv, kommet lidt efter det på det sidste. Det betyder meget, at man ved, at der er nogen derude der læser med.

Jeg kom jo til at hoppe på Mariannes Hæklemysterie, og har nu lavet en strimmel på 28 x 120 cm. Jeg har brugt 14 masker ekstra for at få de 28 cm. i bredden. Nu er jeg så klar til på fredag hvor næste del af opgaven bliver lagt ud. Tak for jeres råd om, at hækle enderne ind, så der ikke er så meget at hæfte bagefter. Gad vide hvorfor jeg ikke selv på noget tidpunkt har tænkt så langt?? Det behøver I så ikke kommentere :-)

Udover begyndelsen på tæppet, er jeg begyndt og nået over halvvejs på Aleita Shell fra sidste nr. af IK. Det kører bare derud af i dobbelt mørkerød Arwette.

Ingen tvivl om, at den bliver godt lun! Måske også for lun, når der nu er tale om en vest - det finder jeg jo først rigtig ud af, når jeg tager den i brug.

I dag skulle vi have været en tur i Experimentarium i København, men Alexander har hevet sig en god gang snot og hoste, så det er lige udskudt til senere. Det ville være synd, hvis han ikke fik så meget ud af det, når nu han selv er sådan en Ole Opfinder!

Dagen er så blevet brugt på andre sysler - bl.a. oprydning og tøjvask - der er jo altid nok at gå i gang med. Derudover har jeg været ude at løbe en tur i formiddags. Sådan en 5-6 km. på 40 min. blev det til. Jeg er godt tilfreds. Jeg har jo ikke løbet rigtigt siden engang sidste sommer, så jeg skal jo lige op i omdrejninger igen. Heldigvis cykler jeg 10-12 km. hver dag og går til Aerobic en gang om ugen, så jeg har ikke været gået helt i stå i vinter. Vejret var bare skønt og solen skinnede, hvilket også trækker mig udenfor. Længst hjemmefra trådte jeg desværre lige "igennem stien" nede i skoven, og sad fast i mudder helt op til knæet. Det var så det med det usmarte i, at løbeskoene VAR hvide!!

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Blogger Gitte said...

Du ligger da bestemt ikke på den lade side, når du cykler så meget. Er vist ingen grund til at have dårlig samvittighed.

Synd at Alexander blev syg. Eksperimentariet er alle tiders. Vi var der i december måned, og kommer bestemt igen. Der er noget for både store og små.

Har også kik på vesten fra IK. Den ser super flot ud i rød.

11:55 PM  
Blogger Tineke said...

Den Aleita shell skal nok blive rigtig flot i den farve du har valgt.

Den har du da færdig inden weekend...hø hø

7:33 AM  
Blogger Karina said...

Gitte: Vi glæder os nu også til Experimentariet. Jeg har været der for rigtig mange år siden, og syntes det var vældig interessant.

Tineke: Tror nu ikke lige jeg når det inden weekenden, men ind imellem sker der jo mirakler :-)

8:22 AM  

Send en kommentar

<< Home