torsdag, marts 27, 2008

Bagud....

...er hvad jeg er. Bare fordi jeg lige var lidt væk i Påsken og ikke havde taget hæklerierne med. Gad ikke lige slæbe alle de der forskellige garnnøgler med - tror nok også manden syntes at jeg havde rigeligt garn med allerede :-)

Nu er jeg så nået til 3. del af mysteriet, men lige nu er jeg i syv sind (eller deromkring). Jeg ved ikke lige hvad jeg skal synes om de dersens fastmasker midt i det hele, og så alligevel.......jeg aner jo ikke hvad der kommer bagefter......ok, det er så lige idéen med "Mysteriet" Fru Krogh...

Er der nogen derude der er med på samme "Mysterie" og har taget et billede af sagerne, så jeg lige kan få lov til at smugkigge?

Måske jeg bare ikke lige har fået taget mig sammen til at komme videre.......og jeg kommer også til at mangle garn i de mørke farver.....ynk, ynk............og så er jeg noget så snottet og hoster som en gammel traktor...........og tag dig nu bare sammen og sæt i gang!!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Stine said...

Jeg kan ikke bidrage med billeder af hæklemystery, men vil blot sige at jeg synes det ser flot og farverigt ud. Mon ikke du kommer med igen?
God weekend
Stine schjerning.wordpress.om

4:41 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Har du tjekket, hvor udtrykket "i 7 sind" kommer fra ?? ;o))

KH Tina

4:51 PM  
Blogger Johanne said...

Jeg var også lidt lunken på fastmaskerne, men bagefter synes jeg faktisk det ser godt ud. Jeg kunne dog ikke "overholde" striberne pga stumpe-garn...

Se evt mit resultat på
taskoman.blogspot.com

Go weekend fra Johanne

5:30 PM  
Blogger Pia said...

Hmmm, jeg startede med at hækle fastmaskerækker, som beskrevet, men endte med at pille op og tage mig den kunstneriske frihed at hækle stangmasker i stedet for. Kun én række af hvert farveforløb(altså to farver fordelt på 1/3 og 2/3, som beskrevet. Nu er jeg så spændt på om jeg må pille det hele op, når næste clue kommer :-)

9:46 PM  
Blogger Gitte said...

Det ser da ud til at du har helt styr på en hæklenål.... Kan dog godt forstå at det var lidt besværligt at pakke med. Held og lykke med fortsættelsen.

12:21 AM  
Blogger Karina said...

Stine: Håber det, men jeg er stadig ikke kommet meget længere...der var lige en opvisning og besøg af gode venner i weekenden.

Tina: Næææhhhhh.......men det kan jeg vel nå til næste gang :-)

Johanne: Tak for kigget, måske er det ikke så tosset med de der striber alligevel, men jeg tror nu jeg i første omgang prøver Pias løsning.

Pia: Jeg har haft samme tanke, fordi det andet også er stangmasker, og dem kan jeg nu bedre lide både at hækle - og udseendet. Tror nu det bliver løsningen.....vil nok prøve det, i hvert fald. Så må vi jo pille op hvis det ikke går! Det har jeg jo prøvet før.....

Gitte: Tak! Det kører i hvert fald derudaf, sådan ind imellem og når tiden er til det!

9:46 PM  

Send en kommentar

<< Home