mandag, april 14, 2008

Som lovet....

....kommer her et billede af "Green Gable" og Giraf i bedste Sanne-stil. Der var ikke lige nogen hjemme der kunne tage et billede, og tvivlen på at det billede bliver godt kan vist sagtens aflæses :-) I må nøjes..........

Jeg har strikket i Hifa-bomuld. Ok-fint at strikke med og blusen er også blevet som ønsket. Heldigvis har det pyntet meget at få den vasket, for der var en del ujævnheder undervejs. Det har en gang vand nu rettet op på. Den skal nok blive brugt, men der skal vist en mørk bluse under eller en mørk top. Tror det vil tage sig bedre ud.

Det var så næsten også hvad det er blevet til på det sidste udover en næsten-ryg til Mettes ridebluse. Det er jeg noget spændt på det projekt med den der ridebluse. Godt nok kan ribben give sig pænt meget, og så alligevel tvivler jeg på, at den kan nå på mig. Ulykken er ikke større end, at Camilla evt. får den i stedet for. Det kan hun sikkert snildt leve med. Indtil nu holdes det hemmeligt, for ellers ved jeg godt hvor den ender....Nu ser vi lige hvor galt det går.

Weekenden er brugt på at holde fødselsdag for Camilla. Hun blev 11 år i fredags. Det er stort, og jeg synes det er ekstremt vildt, for hun er jo bare en "lille" pige. Det gælder så måske ikke helt alligevel. Heldigvis er jeg ikke blevet en dag ældre, og det er kun på Camilla at jeg kan se at tiden må være fløjet siden hun kom til verden :-) Det er jo altid noget!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hvor er det en flot bluse du har strikket, og farven er jeg helt x-et med.
ja, det er underligt det der med alder...ens børn bliver det ene år efter det andet ældre, men vi mødre bliver på standby

8:19 PM  
Blogger Stine said...

Flot bluse :-)
Jeg er også vild med farven - jeg synes både den og blusen klæ'r dig godt.
Stine (schjerning.wordpress.com)

9:57 PM  
Blogger Karina said...

Anne: Tak! Ja, farven er også en af mine favoritter. Mærkeligt som man skifter opfattelse som man bliver "ældre". Førhen kunne jeg ikke udstå rød, men det er nok mere postkasserød jeg ikke er så vild med.

Stine: Tak! Håber også jeg bliver glad for den.

3:56 PM  
Blogger Gitte said...

Den er blevet rigtig flot - og rødt - Det er jo lige min farve ;-)

Tillykke med datteren. Ja - tiden går. Kan sommertider blive helt forskrækket når jeg trækker dynen af sønnen (sjældent det er nødvendigt - han er morgenmand) - for pokker hvor er min lille dreng blevet lang.

10:17 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Tillykke med "den lille".

Jeg synes, både giraf og Green Gable ser godt ud ;o)

KH Tina

10:46 AM  

Send en kommentar

<< Home