onsdag, maj 14, 2008

I tror det næppe....

......Karinas Strikkekrogh......nu med strik!! Fik færdiggjort april måneds projekt - utroligt når nu vi er nået frem til midten af maj!

Troede aldrig jeg skulle nå dertil, for jeg fik først begyndt sidst på måneden, og det var jo alt, alt for sent.

Så var der lige alle de der bilblioteksbøger, som væltede ind.... det gør de nu stadig, så jeg læser fortsat, og alt det gode vejr, som også lige skulle nydes, og en masse familie-tam-tam og samling af et drivhus og brænde der blev leveret for sent, fordi brændeflækkeren "brændte" sammen midt i det hele, og møder på skolen, og skriftlig eksamen på arbejdet - og det ene med det andet.

Men på trods af alt det andet, der beslaglagde min tid, lykkedes det at blive færdig til sidst.....men bare alt for sent!

Opskriften på ribtoppen er fra "Kæk og klassisk børnestrik". Suveræn bog med super mange dejlige opskrifter. Det er helt sikker ikke den sidste model der bliver produceret fra den bog. Garnet er Bebe fra Lang Yarns - engang købt hos Marianne - forbrug ca. 75 g. Størrelsen sådan ca. 2-4 år og super-elastisk, så den kan sikkert passe barnet i flere år. En tur i vaskemaskinen vil helt sikkert pynte på det noget ujævne resultat!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Tineke said...

Jeg tror på dig da :)

Det ser søreme da fint ud, den der. Den bog må jeg vist hellere lige se i....

7:00 PM  
Blogger Gitte said...

Det er ikke nemt at nå det hele når også haven trækker, der kommer gæster osv. Elsker livet på terassen og i haven om sommeren, men det tager godt nok ekstra tid.

Toppen ser super fin ud, tror det vist liiiiige at jeg også bliver nødt til at investere i den bog.

10:19 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Naii...du ka' os' strikke ;o) - den er da blevet rigtig fin. I den bog er det vist lettest at sætte kryds ved dem, man IKKE har lyst til at strikke.

Og hvor lyder det som nogle dejligt løbeture....det satte gang i lidt barndomsminder her hos mig. Jeg har gået mange ture med min mormor i området.

KH Tina

9:28 AM  
Blogger Tine said...

Hvor det da en dejlig top du har fået lavet.
Jeg er lidt misundelig, når jeg ser alle de fine strikke ting der bliver lavet rundt omkring.
Min tennisalbue driller stadig, og jeg tør ikke begynde at strikke for tidligt.
Tænk, hvis jeg aldrig kunne komme igang igen.
Det er jo en skrækkelig tanke.

2:50 PM  
Blogger Laila: said...

Og kun strikket fremad..? ;D

6:14 PM  

Send en kommentar

<< Home