søndag, maj 18, 2008

Yeessss.....

Jeg deltog i mit livs første løb i dag. Ikke noget stort løb, men det tror jeg nu heller ikke jeg sådan kommer til fremover. Jeg er nok bedst til at løbe alene, men alligevel lod jeg mig lokke med, da klubben i dag arrangerede Vintersbølleløbet.

Der stillede ca. 100 til start, hvilket er et flot fremmøde herude på landet. Jeg løb en 5 km. i meget kuperet tærren i tiden 29:16. Jeg er tilfreds - endda meget tilfreds. Mit første delmål er nået - at løbe 5 km. på under ½ time.

Camilla løb også og kom i mål i tiden 30:24. Det er flot, især når hun ikke gider træne. Hun kunne drive det vidt - hvis hun gad!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Tine said...

Super flot!!
At løbe bliver aldrig et hit hos mig, men jeg bliver altid lidt misundelig på dem der kan.
Det ser så nemt ud.
Og jeg ved, at hvis jeg prøver ligner jeg en tomat i hovedet og gisper efter vejret inden der er gået 2 min.
Så.. stor respekt til dig.

8:55 PM  
Blogger Gitte said...

Simpelthen flot. Jeg løber hver uge, og har gjort det længe, men er laaangsooom.

Tillykke med den flotte tid!

11:20 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Nej, hvor er det bare flot, du allerede har nået dit delmål - tillykke med det.

KH Tina

9:59 AM  
Blogger Karina said...

Tine: Tomatfarven følger bare med. Jeg slipper i hvert fald ikke af med den foreløbig, tror jeg. Sådan skal jeg bare se ud efter en løbetur.
Gitte: Det er jo ikke hastigheden det kommer an på, men det at man kommer ud og hygger sig med det.
Tina: Tak!

5:28 PM  

Send en kommentar

<< Home