fredag, juni 13, 2008

Heldig....

Jeg har vundet! Jeg har vundet en bog.....om haven. Jeg kan godt, hvis jeg anstrenger mig en smule, huske at jeg deltog i en konkurrence da jeg på et tidspunkt kiggede efter gode bøger på Saxo's hjemmeside. Alligevel var jeg en kende forvirret da jeg åbnede postkassen og der lå en bogpakke. Kunne ikke huske at have bestilt noget, men der var så også en god forklaring på bogens vej til min postkasse......

Efter en hurtig gennembladring af bogen kan jeg så konstatere, at jeg er rigtig glad for, at jeg ikke har betalt penge for bogen. Ikke at der er noget galt på den måde og der er også mange fine billeder i, men jeg ville bare føle mig snydt, hvis jeg selv havde købt den. Der er nogle fine projekter i, men hvis man ikke lige står for at skulle bygge en shelter eller en hønsegård, så er det nok ikke den bog man lige skal investere penge i.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Tine said...

Tillykke med præmien.
Jeg har også engang vundet en bog, hvor jeg heller ikke kunne huske jeg overhovedet var med i en konkurrence.
Poaulo Coelho : Pilgrimsrejsen.
Alle taler om den, men nu har jeg startet på den et par gange og jeg syntes den er meg et kedelig.
Beklager, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor den er så poulær :-)
Sådan har vi jo heldigvis alle forskellig smag.

10:58 PM  
Blogger Gitte said...

Det var da et anderledes projekt - at bygge et hønsehus...... (hønsestrik.....)
Hm - heller ikke lige noget som jeg vil ville begive mig ud i, men hvem hvad hvad man kan få brug for i fremtiden.
Om ikke andet så er det da dejligt at du har vundet en konkurrence.
Tillykke

11:20 PM  

Send en kommentar

<< Home