mandag, juli 07, 2008

Ny verdensborger...

Her til morgen blev jeg, langt om længe, ringet op af bror-mand Peter.

Jeg var blevet Faster i går aftes til en lille dreng. Lille og lille - han måler 55 cm. og vejer ca. 3900 gram, så lille, det er hen vel egentlig ikke. Han har også ligget derinde lige vel længe. Nu syntes vi vist alle det var på tide han kom ud.

Børnene glæder sig allerede rigtig meget til at hilse på Fætter "Adam", og jeg vænner mig jo nok til den nye titel som "Faster".

Stort til lykke herfra.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger tanterne said...

Tilykke med titlen, Faster.

Jeg har det selv lidt svært med at blive kaldt faster. Jeg syntes det lyder som sådan en humørforladt størrelse ala Faster Anna i Matador.
Men man bestemmer heldigvis selv hvilken faster man vil være.

10:30 AM  
Blogger Fríða said...

til lykke, til lykke! jeg er selv så heldig at være faster til min yngste brors to dejlige piger, og det er næsten lige så dejligt som at være bedstemor, så du kan glæde dig til tiden fremover.
kh.fra Island
Frida

11:28 AM  
Blogger Karina said...

Tak! Vi glæder os alle allerede rigtig meget. Jeg forestiller mig også, at man som Faster ser ud derefter :-) Med strikket vest, lidt for kort ulden nederdel og fodformede brune sko. Ved ikke helt hvor det billede kommer fra.

2:40 PM  
Blogger Stine said...

Det er skønt at være faster :-)
Tillykke med det.
Stine (schjerning.wordpress.com)

3:58 PM  

Send en kommentar

<< Home