søndag, september 14, 2008

Ole Orm på armen....

Så blev det min tur til at rende ind i en gang snot, hvilket gør hovedet tungt og næsten ubrugeligt.....men det går vel over igen. Mens jeg så venter på det, kan jeg jo sætte Camilla lidt i gang. Hun ville gerne lave et eller andet nu vi var alene hjemme.

Fluks blev Mettes fine anvisning til armbånd af lædersnøre hevet frem og indsamlingen af materialer begyndte:

Bræt, søm og hammer - lædersnøre, knap, og perler og så gik det lidt stærkt og UPS.....der tabte Camilla 3 kasser perler på gulvet, men heldigvis blev låget siddende på de to:-)
Så fik vi også ryddet op der.....

Men derfra gik det så stærkt. Koncentration og så derudaf......lidt for hurtigt måske - der måtte pilles lidt op undervejs - og så er det næste gang vi kigger på den sidste finish med liiiiige at få strammet til og den slags.

Men arbåndet er HOT, HOT, HOT og straks monteret om armen.

Tak til dig Mette for den gode idé!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger damsgaarden said...

De er rigtig søde de små armbånd, sjovt som tingene igen bliver moderne, og hyggeligt samvær er altid skønt :-)

3:44 PM  
Blogger Tine said...

Sådan nogle armbånd har jeg også lavet masser af som barn.
Det er super fine.
Og dejligt at lave noget sammen :-)

5:43 PM  
Blogger Gitte said...

Flot armbånd. Den grønne er flot til det sorte.
Kunne ikke lade være med at tænke på lakridssnørre og M&M's ;-) - måske jeg er lækkersulten......

8:48 PM  
Blogger Karina said...

Tankerogspin: Ja, jeg kan også huske da vi lavede den slags i skolen bare af andre materialer - i brun og orange :-)
Tine: Det er nemlig hyggeligt!
Gitte: Ku' godt tyde på at du trænger til sukker - har ikke lige tænkt tanken, men du har ret, lædersnøren ligner i hvert fald lakrids!

8:55 PM  

Send en kommentar

<< Home