torsdag, september 18, 2008

Jeg er for nem....

....og Tineke lokkede og så var der lige et behov kunne jeg mærke. Der er nu bestilt et topstykke fra Geilsk - og det er mit første strikkekit......

.......og så ikke et ord om alt det andet jeg burde gøre færdigt. Det arbejder jeg jo på hele tiden, men det er ikke det hele der går lige stærkt.

Mies ridetrøje mangler stadig ca. ½ ærme, og så er jeg stadig rigtig spændt på monteringen, for jeg er fortsat lidt i tvivl med hensyn til kraven, men lige pludselig er den færdige :-) hø, hø......

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Gitte said...

Nej hvor er den flot! Spændende og lidt anderledes projekt.

- Og kan da godt forstå at du blev lokket ;-)

6:08 PM  
Blogger Tineke said...

Ups, undskyld, så' næsten da :)

Nåå ja, og så er det lige pludselig at du har alt det andet færdig, om ikke andet i tankerne...

6:37 PM  
Blogger Karina said...

Gitte: Det var også derfor jeg måtte eje sådan et kit.....
Tineke: Det er da bare i orden!! Du kan jo ikke gøre for at jeg har rygrad som en regnorm :-)...og alt det andet løber jo ingen steder!

7:30 PM  
Blogger Tine said...

Den har jeg også forelsket mig i.
Den er bare super fin.

Glæd dig til dit kit. Jeg har lavet 2 af hendes bluser, og de er utrolig nemme at lave.

10:07 PM  

Send en kommentar

<< Home