mandag, september 29, 2008

Weekenden der forsvandt

Fredag var Camilla til fødselsdag hos en klassekammerat og skulle sove der til lørdag. Gik jo fint nok, bortset fra at hun ikke havde sovet ret meget - det har de andre nok heller ikke, for hun har vel ikke talt med sig selv hele natten :-)

Lørdag tog vi, sammen med et hold gode venner til GeoCentret på Møns Klint. Vi har talt om det siden det åbnede, og nu blev det så også til noget. Det var rigtig godt, og ungerne fik også en del ud af det. Der var rigtig mange ting at kigge på, film og ting man selv kunne prøve. Bagefter drak vi en kop kaffe udenfor, inden vi gik en tur ned på stranden. Der blev fundet forskellige forsteninger. Tror nu heller aldrig vi har været derude uden at finde noget vi kunne slæbe med op ad trapperne og med hjem :-) .......1000 trappetrin senere, var vi så oppe igen - og jeg med ondt i "skallen" fordi jeg pandede et træ en skalle på vej op - ved ikke hvem der lige havde placeret et træ sådan halvvejs ude på trappen.........!
Vennerne kørte med hjem og fik noget aftensmad, og sådan rigtig mange timer og rigtig meget rødvin senere kom vi alt for sent i seng. Søndagen bød på Gåsetårnsløb for hele familien. Børnene løb 2½ km. og vi halvgamle og ikke helt friske løb 7½ km. Ikke sådan bare ud ad landevejen, men op og ned ad bakke ude i skoven. Det var rigtig dejligt men rigtig, rigtig hårdt. Jeg kom ind i tiden 45:24, hvilket jeg er fint tilfreds med - 6 min. pr. km. er vel i orden dagen derpå, når terrænet er så kuperet.

Søndag eftermiddag ville sofaen så bare ikke hoppe ned fra min ryg igen og jeg lod den vinde, så jeg fik surfet noget internet og læst nogle blogs og den slags, og tidligt på aftenen lå jeg under dynen med en god bog. Endnu en weekend hvor jeg ikke fik strikket så meget som en maske!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

Men det gør vel heller ikke noget at du ikke fik strikket.

Det lyder til at det har været en dejlig weekend.
Håber at sofaen er hoppet af ryggen, ellers har det da været hårdt at cykle på den gamle skærveknuser :-)

6:34 PM  

Send en kommentar

<< Home