tirsdag, september 23, 2008

Det var så den weekend....

Tak for alle jeres dejlige kommentarer og hilsner til Alexander på hans fødselsdag!! Skønt!

Fødselsdagen er vel overstået - en glad dreng blev 8 år. Gaverne var, som forventet, fyldt med legoklodser. Han bygger og bygger om, og har gjort det siden søndag morgen. Stuegulvet flyder med lego - som det plejer :-) Han er og bliver bidt af en gal legoklods. Star-Wars figurer og Indiana Jones kæmper om pladsen i stuen, og jeg "flyver" henover det hele og brokker mig kun højlydt når jeg ikke helt undgår de små "sataner" - de er nemlig ikke alle lige nemme at se på tæppet, desværre......

Jeg har i flere dage bøvlet med HP's billedgalleri- og billedbehandlingsprogram til kameraret. Inden computeren var hos doktor pga. virus fungerede det fint, men efter den er kommet hjem og jeg har lagt programmet ind igen, kan jeg ikke åbne redigeringsdelen i programmet - den går bare i stå, og jeg må slå programmet "ihjel". Ikke særlig festligt, og mit temperament kan slet ikke tåle det kan jeg mærke. Derfor er der et kæmpebillede på indlægget her - ved ikke om det kommer til at volde jer kvaler derude - håber det går, indtil jeg får løst problemet. Har været hele hjælpefunktionen igennem, men intet af det der står kan bruges - det er åbenbart ikke det der er galt......var man dog bare uddannet til den slags, eller bare generelt lidt klogere på området!

Strik er det desværre ikke blevet til meget af. Mies ridebluse er strikket færdig og ligger nu i uformelig bunke og venter på en nål..............men der gik kagebagning og madlavning i det hele i weekenden. Der kom jo lige lidt gæster forbi til fødselsdag.

Strikkeprøve til Topstykke er igangsat - 3 gange i går aftes. Nu håber jeg det kommer til at passe denne gang. Jeg er gået meget ned i pindestørrelse for at få prøven til at passe. Vidste ikke jeg strikkede så løst........

Facebook tager for meget af min strikketid, og jeg er flere aftener faldet i på chatten og ikke kommet videre........men det er hyggeligt at møde vennerne i cyberspace og sjovt at finde gamle klassekammerater, som jeg ikke har set siden jeg trådte ud fra skolen den sidste skoledag. Jeg flyttede væk - langt væk, og har ikke gjort ophold i byen siden. Nu er lidt af min fortid ved at indhente mig, men det er ok kan jeg mærke.

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home