tirsdag, november 25, 2008

10 af 12 projekter

Så rykker det for Fru Krogh. Endnu en Green Gable er færdig. Den første jeg strikkede for efterhånden lang tid siden, er ved at være slidt i stykker. Det siger lidt om hvor populær den har været.

Denne gang har jeg strikket i Peruvian Highland købt hos Nanna. Den er blevet lige vel bred selvom jeg har strikket samme størrelse som sidst. Tror garnet gi'r sig lidt, men måske en lidt varmere vask kan løse problemet. Lige nu overvejer jeg om jeg bare skal leve med det, og tage lidt ekstra tøj indenunder. Det er jo nu det er koldt :-)

Billedet er som den slags er på denne årstid. Desværre kan mit kamera ikke klare noget der er bedre, og slet ikke når motivet er mørkt.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

Hvor er den smuk.
Dejlig farve og model.

5:38 PM  

Send en kommentar

<< Home